kapcsolódó

Zsírégető torna otthon kezdőknek. Edzéstervek

Tartalom

    A fogyókúra igen hasznos kiegészítője a mozgás, ez ugyanis képes megvédeni attól, hogy a diéta miatt fennálló kalóriahiány következtében izmot veszíts, lassuljon az anyagcseréd, később pedig visszahízz. Az izmok fenntartása jóval több kalóriát igényel, mint a zsírpárnáké, ráadásul feszessé, formássá teszik a testet, így meghálálják, ha foglalkozol velük.

    rizper hit fogyás

    Ehhez azonban nemcsak megfelelő táplálkozásra, de minimum heti három-négy - maximum hat - alkalommal mozgásra is szükség van. Otthoni edzés kezdőknek Már azzal is remek eredményeket érhetsz el, ha csak otthon edzel, és egyszerre maximum fél órát szánsz a mozgásra.

    króm fogyás előnyei

    Ilyenkor azonban fontos, hogy olyan gyakorlatsorokat végezz, melyek kiemelkedően hatékonyak a zsírégetésben és izomépítésben, mint az erősítés és a HIIT-edzések.

    Ha így mozogsz, azzal intenzíven megterheled az izmaidat, azok szövetén mikrorepedések keletkeznek, melyeket a testnek regenerálnia kell.

    combizom fogyás

    Ahogy a repedések kipótolódnak, úgy növekszik az izom. Ezt a folyamatot utóégésnek nevezik, ugyanis a gyógyuláshoz szükséges energiafelhasználás miatt ilyenkor megemelkedik a test kalóriaszükséglete.

    Mivel az utóégés akár több napig is tarthat, érdemes a hét napjain váltogatva különböző izomcsoportokat edzeni, hogy párhuzamosan több helyen is aktív legyen a folyamat. Ha maximális zsírégető torna otthon kezdőknek törekszel, kérd személyi edző segítségét egy program összeállításában. Kezdőként jó választás lehet egy teljes testet átmozgató, saját súllyal, eszköz nélkül végzett edzés a heti program részeként.

    • 15 perces zsírgyilkos köredzés otthonra | Well&fit
    • Így égess el óriási mennyiségű kalóriát: 30 perces otthoni edzéssel is lehet - Fogyókúra | Femina
    • Költöző ház fogyás
    • Turbo dieta osszetetel

    Ha kipróbálod, nagyjából egy-másfél hónap elteltével válts nehezebb tornárahogy folyamatos legyen a fejlődés. Csináld a következő gyakorlatokat 5 perc bemelegítés után 45 másodpercig másodperces szünetekkel, majd, ha végigértél rajtuk, kezdd elölről, és zárásként nyújts 5 percen keresztül, így összesen fél órát tesz ki a mozgás.

    • FitVideo | FitVideo - fogyás és alakformálás fitneszvideók segítségével
    • Otthoni edzés amitől gyönyörű alakod lesz 12 hét alatt
    • Zsírégető krém gyakori kérdések
    • Foszfatidil szerin kortizol fogyás