Nincs is annál vonzóbb diéta: este jó korán ágyba bújsz, és reggelre szép karcsúra alszod magad.

Teste zsíréget alvás közben

20 perces zsírégető, otthon végezhető edzés, kezdőknek. Álló edzés, alacsony fizikai megterheléssel.

Oldal kiválasztása Így aludd karcsúvá magad Ebben a cikkben arról lesz szó, hogy hogyan tudod te magad támogatni azt a folyamatot, amelynek során éjjel is tudsz zsírt égetni. Hasznos tippek, tanácsok, melyeket beépítve a mindennapjaidba hamar látványos változásokat fogsz észrevenni. Napi minimum óra minőségi alvás az optimális. Miért fontos az elegendő, minőségi alvás? Az alvás mennyisége és minősége az életed minden területét negatívan befolyásolja és ebből az egészséged és a fittséged sem kivétel.

Fogyás éjszaka, alvás közben: lehetséges? Ugye milyen lehetetlenül hangzik, de csak óvatosan a korai ítélkezéssel: a módszer valóban működhet, ha néhány feltételnek eleget teszünk.

Az emberi szervezet az éjszakai pihenés fázisát többek között arra használja, hogy regenerálódjon, és új erővel töltődjön fel.

Az ehhez szükséges energiát elsősorban a zsírraktárainkból nyeri, feltéve, hogy a vacsorát megfelelően állítottuk össze.

  1. Így aludd karcsúvá magad - ZsaniFit - Edzés és Életmód Nőknek
  2. Váljon valóra az álmod, égess zsírt alvás közben!

A test órában dolgozik. Ebből következik, hogy éjszaka sem áll le.

Az Ön böngészője nem támogatja a javascriptet kérem kapcsolja be a böngésző beállításaiban!

Méregtelenít, kiválaszt, újraépít szöveteket, regenerálódik, energiával töltődik fel, hogy a nappali üzemmódra alaposan felkészüljön. Valószínűleg te is azért kerülöd az esti étkezéseket, mert abban a tudatban vagy, hogy a tested minden elfogyasztott falatot elraktároz, hiszen alvás közben nincs szükséged energiára.

teste zsíréget alvás közben vágott zsírégetés

Nos, ez nem igaz. A kutatók rájöttek, hogy alvás közben mint ahogy sportoláskor is a zsírszövetekben lévő tartalékokhoz nyúl a testünk. A táplálkozástudományi kutatások alátámasztották, hogy az inzulinnak központi szerepe van a zsírtól való megszabadulásban.

Az inzulin a zsír feldolgozását és elraktározását irányítja, emellett tápanyagokat szállít a sejtekhez. És pontosan itt van a probléma: ha ugyanis túl sok tápanyag kerül a sejtekbe, akkor hízni fogunk.

Fogyj alvás közben!

Vajon mi lehet a megoldás? Lássuk, mit kell tenned ahhoz, hogy a tested éjjel is az alakodon dolgozzon. A helyes táplálkozás, a rendszeres fizikai aktivitás és a megfelelő mennyiségű és minőségű pihenés, ami napi 8 óra pihentető alvást jelent, de minimum 7 órát. Alvás közben a testünk természetes növekedési hormont termel, ami segít a sejtek megújulásában és regenerációjában.

Diéta: Fogyj alvás közben - bioritmus-kúrával!

Ehhez azonban energiát használ fel, vagyis fogyhatunk a segítségével. Természetesen ez csak akkor igaz, ha lefekvés előtt nem fogyasztunk túl sok szénhidrátot. Az, aki este sportol, fokozhatja a növekedési hormon képződését, ezzel pedig az éjszakai zsírégetést is.

Ehhez azonban energiát használ fel, azaz fogyhatunk a segítségével. Természetesen ez csak akkor igaz, ha nem fogyasztunk lefekvés előtt túl sok szénhidrátot, mint például a liszt vagy a cukor. Persze az sem mindegy, mennyit pihensz, mert ez a jótékony hatás csak napi óra alvással érhető el.

Az esti edzés segít a szénhidrátraktáraink kiürítésében, így a szervezetünk az éjszakai regenerációs folyamatokhoz szükséges energiát kizárólag zsírból nyeri. Ráadásul a mozgás elősegíti a jobb a vérkeringést, gyorsítja az anyagcserét, az izmok vérellátását is fokozza és növeli az oxigénfelvételt. A gyümölcs nagyon egészséges, viszont a benne található gyümölcscukor gátolja a fogyást, sőt, a zsír lerakódását is elősegíti.

Vagyis a diétában a gyümölcsfogyasztás csak mértékkel javasolt, és inkább csak a délelőtti órákban.

  • Írta Szőke Angéla 0 Ennek oka az, hogy mikor a test kimerült, az anyagcsere lelassul, hogy a szervezet kevesebb energiát használjon.
  • Férje azt akarja, hogy a felesége lefogyjon
  • Test zsíréget alvás közben. Szerezz hozzáférést online tornatermünkhöz és fogyókúrás e-bookunkhoz!
  • Kosárba rak Vásárlóink imádják a NightBurn italt!
  • Diéta: Fogyj alvás közben - bioritmus-kúrával! - Blikk Rúzs
  • Hogyan lehet elveszíteni a hím mellkas zsírját
  • Szerezz hozzáférést online tornatermünkhöz és fogyókúrás e-bookunkhoz!

Vacsorára semmiképpen se egyél gyümölcsöt: a fruktóz az éjszakai zsírégetést is gátolja. Viszont a fehérjeforrások éppen ellenkezően hatnak: megkönnyítik a zsírégetést.

Fontos tehát, hogy az utolsó étkezésed fehérjedús legyen. A fehérjeforrásokat például: hús, hal, sovány tejtermékek egészítsd ki zöldségekkel, salátával.

teste zsíréget alvás közben tanulói étkezés a fogyás érdekében

A szénhidrátforrásokat hagyd reggelre, és ebédre. A fehérjék fogyasztása edzés után, vagy lefekvés előtt nem fog elraktározódni a szervezetedben, épp ellenkezőleg felhasználódik a sejtmegújításhoz.

Diéta: Fogyj alvás közben - bioritmus-kúrával!

Az izomzat lebontása és újjáépítése folyamatosan működik a testben, ezért ehhez állandóan biztosítani kell a szükséges fehérjemennyiséget. Tehát mitől lenne jó, ha 12 órán keresztül éheztetnénk izomzatunkat? A válasz nyilvánvalóan az, hogy semmitől. Ezenkívül az alvás a megfelelő hormontermelésre is hatással van.

Ha nem pihened ki magad, akkor az alváshiány hatására megnő a kortizol hormon szintje stresszhormonaminek izomlebontó hatása van és akadályozza; konkrétan megállítja a zsírvesztés folyamatát számos más negatív hatás mellett.

Test zsíréget alvás közben

Hatására kevésbé hatékonyan épülnek be a napközben elfogyasztott hasznos tápanyagok, illetve kevésbé hatékony regenerációhoz, ezáltal fokozott sérülésveszélyhez vezet edzések esetén. Amit még sokan elfelejtenek az az, hogy a táplálkozás nem csak az evést jelenti.

teste zsíréget alvás közben karcsúsító tartály teteje

Ide tartoznak az ivási szokásaink kedves bár fogyás. Az este folyamán is szükségünk van folyadékra, mert a testünk vízhajtó funkciói ilyenkor fokozottan működnek.

Ha elegendő mennyiségű víz van testünkben, akkor a belső méregtelenítő rendszerünk segít eltávolítani az aznap felgyülemlett mérgeket, segít szabályozni az emésztést és gyorsítja a zsírégetési folyamatot. Ha viszont nincs bennünk elég folyadék, ez a folyamat nem teste zsíréget alvás közben végbe. Ha a nap során eleget iszol, akkor lefekvés előtt elég egy pohár víz is, vagy például egy citromfű tea, ami elősegíti a mélyálomba merülést, de más koffeinmentes teák vagyis nem fekete, zöldtea is nagyszerűek.

5 zsírégető ital lefekvés előttre, ami alvás közben fogyaszt

Az a legideálisabb, ha este olyan gyógynövény­teát fogyasztasz, amely nyugtató, alvást elősegítő hatóanyagokat tartalmaz. Ezek a teák gyakorlatilag nulla kalóriát tartalmaznak, viszont a bennük lévő összetevők teste zsíréget alvás közben a test zsírégető mechanizmusát, ezzel támogatva a fogyást.

A lényeg az, hogy ahogy evés, úgy ivás nélkül se feküdj le. Egy kiadós alvás után általában szebbnek látjuk magunkat a tükörben, sőt, mintha fittebb testet is kaptunk volna. Emellett még a mérleg is hízeleg nekünk, mivel reggelente kevesebbet mutat a majdnem fél literes éjszakai vízveszteségnek köszönhetően. Ha hagyjuk, hogy az anyagcserénk alvás közben zavartalanul végezze a munkáját, az nem csupán a zsírégetést segíti elő, hanem a kötőszövetek regenerálódását és a nyirokerek kiürülését is.