Menetrend teaidő

Trükkök a fogyáshoz alvás közben

Tartalom

    trükkök a fogyáshoz alvás közben

    Ha szeretnéd végre elérni az álomalakod, fogynál, egészségesebb lennél, akkor ezeket a tippeket érdemes megfogadnod! Aludj sokat! Tévedsz, ha azt hiszed, a lustaságok nem fogynak!

    trükkök a fogyáshoz alvás közben

    Alvás közben nemcsak a hormonjaink változnak meg, de jelentősen kevesebb energiát is égetünk el, ezért a testünknek nincsen szüksége annyi ételre, mintha egész nap robotolnánk — ezt egyébként több kutatás is bebizonyította.

    Egy os felmérés szerint például azok, akik napi trükkök a fogyáshoz alvás közben alszanak, vastagabb derékmérettel rendelkeznek, és sokkal nehezebben fogynak le, mint akik napi órát töltenek szunyókálással. Étkezz korán!

    trükkök a fogyáshoz alvás közben

    A dietetikusok is ezt tanácsolják, szerintük is a nap elején kell elfogyasztani a kalóriadús ételeket. Ebben egyébként van egy kis logika is, hiszen amit reggelire megeszel, ledolgozod a nap hátralevő részében, amit viszont este fogyasztasz el, maximum csak alvás közben tudod elégetni.

    Használd a mérleget!

    trükkök a fogyáshoz alvás közben

    A tapasztalatok szerint azok a túlsúlyos és elhízott felnőttek, akik naponta ellenőrzik a testsúlyukat, könnyebben lefogynak, mint azok, akik csak havonta egyszer lépnek a mérlegre — ez valószínűleg a fogyás miatti motivációból ered, hiszen a súlycsökkenést látva nagyobb kedvvel folytatható a diéta.

    Egyedül arra kell figyelned, hogy minden egyes nap ugyanabban az időpontban lépj a mérlegre: a legideálisabb szerintünk a reggeli órákban, üres hassal, mert akkor mutatja a legkevesebb értéket a mutató.

    trükkök a fogyáshoz alvás közben

    Válts életmódot! A legtöbb dietetikus a trükkök ellenére mégis azt javasolja, hogy ne a fogyókúrával és kampányszerű diétával foglalkozzunk, hanem koncentráljunk a teljes életmódváltásra!

    Már azzal nagy eredményeket érhetsz el, ha kevesebb édességet és több zöldséget fogyasztasz, és ha olyan apróságokra is figyelsz, amelyekre eddig nem: a busz helyett például gyalogolj, a lift helyett pedig válaszd a lépcsőt — egy hónap után igazi zsírégetés is tapasztalni fogod, hogy mennyivel fittebb és energikusabb lettél! Fotó: RF.

    trükkök a fogyáshoz alvás közben